22 Eylül 2016 Perşembe

EN SEVDİĞİM MAKYAJ TEMİZLEME ÜRÜNÜ

Ya şuraya kocaman garnier yazıp çıkasım var :D  Bir insan bir şeye ne kadar aşık olabilirse o kadar aşığım :) Kendim almakla kalmadım herkese aldırdım. Dershane çıkışı watsons a gidip elimde bir poşet ve içi 9 tane garnier le doluydu :D Önerdiğim herkesden geri dönüşler çok iyi. Tabi instagramda görüyorum bazen aksi yorumlar oluyor :)

Düğün dönüşlerinde yorgun argın gelip '' oofff nasıl çıkıcak şimdi bu makyaj ? '' derdim hep.
           Taki garnier mıcellar kusursuz makyaj temizleme suyunu keşfedene kadar :D




Daha öncesinde temizlemek için su falan kullanmıyordum. Çünkü özel bir suyla silinecek kadar makyaj yapmıyordum. Kremle siliyordum daha çok :)

Cildi arındırdığı ve rahatlattığı yazıyor ve gerçekten de öyle kullandıktan sonra durulamanıza da gerek yok  ama benim içim rahat etmediğinden duruluyorum :)



Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder