28 Eylül 2016 Çarşamba

BB KREM Mİ YOKSA FONDÖTEN Mİ ?



Bana sorarsanız bu mevsime ve cildinizin ihtiyaç tipine göre 2'ye ayrılır.
Tabi ki en önemlisi cilt tipinizi belirlemek yağlı mı ? karma mı ? nemsiz bir cildiniz mi var ?
Önce bunu öğrenmeniz lazım :) Bunun için alışveriş yaptığınız kozmetik mağazasındaki satış danışmanından yardım alabilirsiniz


1.Mevsimlere göre                                                                                                                        



Eğer yaz mevsimindeysem ve yüzümde son derecede kapatmam gereken bir kusur yoksa
ince katmanlı bir bb krem i tercih ederim.
Böylece terlediğimde akma sorunu olmaz hem de cildim fondöten den dolayı havasız kalmaz.
Daha önce garnier in bb kremini kullanmıştım fakat aldıktan 2 hafta sonra falan rengi bildiğiniz turuncu oldu ve direk çöpe gitti. Daha sonra watsons a gittiğimde satış danışmanına durumu anlattım, nasıl bir şey istediğimi anlattım ve oda bana bunu önerdi ve hemen orda bir deneme yaptık.
Aşık olduuummm resmen !!!!! İşte dedim aradığımı buldum :D



Diğer mevsimlere göre olan kısımda ise maybelline affınıtone :) İsminden de anlıcağınız gibi renk eşitsizliğini gideriyor. Affınıtone ' u daha çok kış aylarında kullanmayı tercih ediyorum. Tek katta etkisini gösteren bir ürün fakat elle sürerseniz sürdüğünüz yerde kalıcak dağılmıcak cinsten bir ürün :D Tek sevmediğim özelliği bu. Bendeki rengi 16 vanılla rose :) Tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyor.

Şimdiiii gel gelelim cilt tipine göre derken ne demek istedim ? BB kremde de bahsettiğim gibi kapatmak istediğiniz kusurlarınız olabilir, yada cildiniz bebeksi gibidir fondötene gerek duymazsınız bu tarz şeylerden bahsediyorum.Bunları daha çoğaltabiliriz hatta.



                                 Peki sizin öneriniz hangisi bb krem mi ? fondöten mi ?


Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder