14 Ekim 2016 Cuma

UYGUN FİYATLI NEMLENDİRİCİLER ❤️

Uzun süredir yazı yazmadım. Bazı sebepler vardı. Bunlardan bazısı üniversiteye başlamam ve ikinci öğretim olmamdı. İlk hafta ders yoktu pek ama kitaplar söylendi, bir sürü işler vardı. Kulübüydü, toplantısıydı yok o ders seçimi falan derken yorgun bir iki hafta atlattım :) Anlayışınız için teşekkürler şimdiden :)

Bugün ki yazımda kullandığım uygun fiyatlı nemlendiricilerden sevdiğimden sevmediğime doğru bahsedeceğim.




                                                                       1.NIVEA
    İlk olarak nıveanın çok kuru ve kuru ciltler için olan vücut losyonundan bahsedeceğim.Bir nevi nıvea nın duşta vücut kremine benziyor. Ama bu duştan sonra :D Duştan sonra kurulandıktan sonra hemen bunu uygularsam sorun yok fakat normal zamanlarda yapış yapış bir his veriyor ki benim en sevmediğim şeydir kremlerde. Nemlendirme konusunda en başarılısıdır :)




                                                                   2.SOFT TİME
 Huncalife dan 15 lira gibi bir fiyata almıştım. Kokusuna aşık oldum desem yeridir :) İçeriğinde argan yağının bulunması da tırnaklarımı beslemesi açısından cazip geldi bana. Fakat uzun süreli bir işlem görmüyor belki 1 2 saat kadar anca nemlendirir. Ama sırf kokusu için şans verilir. Ve baya büyük boy olması da bir avantaj :))




3.DOĞAL ZEYTİNYAĞLI (EYÜP SABRİ TUNCER)
 Ben ki asla zeytin yemeyen kokusundan nefret eden kız :D Nedense bu kremi çok seviyorum. Nemlendirmeden ziyade yumuşaklık sağlıyor. Ve öyle buram buram zeytinyağı kokusu da gelmiyor merak etmeyin. Çantaya atmak için, gün içerisinde kullanmalık uygun bir krem.







4.BEBAK BADEMLİ NEMLENDİRİCİ
Pek te bir işe yaradığı yok aslında. Benim daha çok manikür yapacağım zaman tırnaklarıma sürdüğüm bir krem. Nemlendirme sıfır anlayacağınız.







5.RICH MOISTURE FAMILY CREAM ( AVON CARE )
 Tabi ilk böyle nemlendirici krem arayışı içine girdiğim zaman o zamanlarda hiç bir bilgim olmadığı için elime ilk geçen avon kataloğundan direk bunu almıştım. Keşke almasaymışım dediğim tek krem. Sürdüğünüz anda her şey iyi hoş fakat bir yarım saat sonra ellerimde yağlı bir his oluşmaya başladı ve bu hissi sevmediğimden nıvea da bahsetmiştim.
                                                                      








    Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder