21 Ekim 2016 Cuma

MİNİ ALIŞVERİŞ :)


Bugün biraz kendime zaman ayırmak istedim. Tek başıma alışverişe çıktım. Çok sıkıldığım, bunaldığım zamanlarda böyle tek başıma alışverişe çıkıyorum yada sahile gidip biraz kafa dinliyorum. Arada siz de yapın ruhunuzu kendine getirin. :)


İlk olarak watsons alışverişimden bahsedeceğim. Uzun zamandır note ürünlerini inceliyordum. Gerek bb kremi olsun, gerek concealer hepsini inceledim. Ne aldın derseniz rimel aldım :D


Watsons a gittiğimde long lash vardı, birde deep black vardı. Ben long lash maskarayı seçtim. Çünkü uzuun siyah kirpikleri sevdiğim için onu tercih ettim.17 lira gibi bir fiyatı vardı. Kullandıktan sonra yorumunu yaparım :)


Bir diğer alışverişim ise gratisten eklips in fondöten fırçası oldu. Uzun zamandır makyaj süngeri kullanıyordum. Bir de fırça denemek istedim. Kılları yumuşak güzel, uzun süre dayanır gibi. Fiyatı 5.90 dı :)


Bu sabunu almamın sebebi ise üzerinde yazdığı gibi yağlı bir cildim var. Ve kükürt ün sivilcelere de iyi geldiğini duymuştum o yüzden tercih ettim. Hafif bir kokusu var. Gratis te fiyatı 5 liraydı.


Veeeee uzun zamandır çok fazla bahsedilen hımalaya neem özlü maskesini gratisten aldım. Aslında aklımda ceviz özlü peeling vardı fakat tahmin ettiğiniz gibi yoktu :( Görevliye sordum az geldiğini ve geldiği gibi bittiğini söyledi. Madem çok satıyor niye az getiriyorsunuz :/  Fiyatı 11.90 dı yanlış hatırlamıyorsam. Denedikten sonra yorumu gelecek.


Aslında veet tüy dökücü spreylerden kullanıyordum ama nedense memnun değildim ve değiştirmek istedim bugün rossman a girdiğimde bu kremi gördüm ve denemek istedim 9 liraydı fiyatı.


H&M e ceket bakmak için girmiştim hem de süngerden alırım diye düşündüm. Ama sadece düşünmekle kaldım... Yinee bütün süngerleri bitirmişsiniz. Mağazayı incelediğimde gözüme çarpan bu oldu fiyatı 4 liraydı. Umarım iyi anlaşırız senle :D

Alınan ürünlerin yorumu kullandıktan sonra gelecektir beklemede kalın :)


    Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 







2 yorum: