29 Ekim 2016 Cumartesi

#izmirlikizdedigin buluşması :)

İnstagram hesabımı açalı 1 ay oldu. Diyeceksiniz ne ara katıldın böyle bir şeye :D İnstagram da gezerken görmüştüm böyle tanışmak için buluşma düzenlediklerini, ve dedim ki hemeeenn katılmalıyım :D  İlk önce whatsapp grubu açtık. Orda tanıştık, sohbet ettik yaşadıklarımızı yada öğrendiğimiz indirimleri paylaştık :D O kadar güzel bir grup ki tanıştığım için çok mutluyum. Kısa bir süre gruptan konuşuldu, birkaç sponsor bulundu :) Veee artık 15 Ekim'e hazırdık. O gün o kadar mutlu uyandım ki hemen hazırlandım ve canlarımın yanına gittim :) Cafe olarak Alsancak alins i seçmiştik. Çok güzel bir şekilde ağırladılar. Ve şimdi biraz fotoğraflardan göstermek istiyorum.



Bu güzellerle buluştum, tanıştık, sohbet ettik. Çok keyifli bir gündü.


Şimdi biraz sponsorlardan bahsetme vakti. Dediğim gibi bir etkinlik değil, buluşmaydı.
sponsorlarımız; capilactif, sihirli hamur, ekoz kozmetik, ivanaturalaber, indomie, mercan accessories birazdan hepsinden tek tek bahsedip hesaplarının linkini koyacağım daha detaylı inceleyebilirsiniz.

İlk olarak ıvanaturalaber den bahsedeceğim. Bir kutunun içinde 10 tester vardı fakat ben 3 ünü anneme verdim oda kullanmak istedi :)  face maskesini kullandım bebeksi bir yüz haline getirdi. Şuanlık memnunum %99 büyük boyunu alıcam 😊


Veee etkinliğimizin en önemli kısmı 😍 Etkinliğimizde capilactif ve capicade çalışan çok tatlı bayanlar katıldı. Bize bu markalarda bulunan her ürünü tek tek anlattılar. Ve bazı ürünlerle ilgili küçük testerlar ve capilactif şampuan ve capicade saçlar için olan bb kreminin büyük boyundan verdiler 😊 Ürünlerden fındık kadar kullanmanız yetiyor bile 😍 Fiyatlarıda kendileri kadar güzel 😊 

Türkiye de bir ilk olan saç için bb krem 😍 Ben normal de makyaj da da en çok bb kremi seven biriyim bu bb kremle de çok iyi anlaşacağımızı düşünüyorum 🙈

 

Aranızda bunu okuyan hamile biri varsa bana ulaşsın hemen oda ısmarlıcam 😊 Tatları o kadar güzeldi ki anlatılmaz yenir dedik 😂😂


Anlıcağımız mükemmel bir gündü😊 


Bir diğer sponsor ise mercan aksesuar 😊 Mükemmel saç bandı ve kolyesiyle günümüzü güzelleştirdi 😍💞

Diğer sponsor ise indomie dı 😊 Güzel makarnalarının her çeşidini yollamışlar ve birde anahtarlık koymuşlar çok güzeldi 😍 


Ve son sponsor ekoz kozmetik 😊 Kokusu mükemmel bir yanık çikolata gibi 😊 Odaya sıkmamla kokunun yayılması 2 sn 😊 💯 puan aldı benden 😊 


Capilactif ve capicade den tanıtılan ürünler 😊 

              
Daha sonra bir cihazla herkesin saç sorunları tespit edildi. Daha doğrusu o sorunların nedenleri tespit edildi.
Capicade ve Capilactif çalışanlarına tekrardan teşekkürler. :)


Ve bu buluşmayı düzenleyen tansucuğuma da burdan kocaman öpücükler yolluyorum :* Şimdi bahsettiğim markaların hesaplarını yazıcam.

Facebook : Capilactif Türkiye, Indomie Türkiye, Hatice Göktaş                                                      
Twitter     : CapilactifTR , Indomielovers, Htc_Gkts                                                                         



  Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder