14 Kasım 2016 Pazartesi

HIMALAYA HERBALS NEEM ÖZLÜ MASKE


Daha önce neden almadım acaba ?
  Aslında görkem karmanın önerdiği ceviz özlü peeling i almaya gitmiştim. Fakat kalmamış :D ordaki kız da bana bunu önerdi, mutlaka kullanmalısın çok memnun kalırsın dedi ve öyle oldu. Tek sevmediğim şey kokusu oldu çünkü kına kokuyor ve ben kına sevmem :(  Normal ve yağlı ciltler için yazıyor ama benim cildim karma :D


Ben her zaman anlamasam da ne olur ne olmaz diye içeriğine bakıyorum siz de bakın :) Hatta içerik hakkında detaylı bilgi edinirsek daha güzel olur. Şimdi maskeye gelirsek yüzümü tamamen kaplıyorum sadece göz altıma getirmemeye çalışıyorum, gözlerim fazla hassas biraz. Sürdükten 1 dk sonra kuruyup gri bir renk alıyor. Tamamen kuruyor ama yıkarken hiç cildim acımıyor ya da kızarmıyor. Yüzümü yıkadıktan sonra mükemmel bir his kalıyor cildim de. Ama yine de bir destekçi olarak sonrasında nemlendirici kullanıyorum.


Bu da maskenin rengi :)  


Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder