14 Kasım 2016 Pazartesi

ÇANTAMDA NE VAR ?

Kadınların bu çantalara bu kadar ne doldurdukları benim her zaman en çok merak ettiğim şeydi. Çünkü önceden minik bir çantam vardı sadece cüzdan bir de peçete falan vardı. Ama artık yük dolu ki şimdi anlıyorum onları :D


Benim en sık kullandığım büyükçe gold renkte olan bu çanta. Annemin hediyesiydi. Rose gold ve gold renklerini çok seviyorum. Tek kötü yanı ağzının fermuarlı olmaması. Ama çantanın içi baya geniş ve içinde küçük bir gözü daha var.


İçinden ilk olarak kırmızı cüzdan çıkıyor. Bu cüzdanın içinde hesap kartım, hastaneden gerekli ve önemli şeyler kısacası hep yanımda olması gerekenler var.


Küçük bir not defteri. Bu bana bir akrabamızdan hediyeydi. Not etmen gereken şeyler için kullanırım diye düşünmüştüm fakat şuan okulda kullanıyorum notları yazmak için :D


Her zaman yanımda taşıdığım ikinci kalemlik. İçinde pilot,tükenmez ve kurşun kalemler,silgi kalemtraş ve post it bulunuyor. Okulda her an lazım olan şeyler.


Fotoğrafta küçük gözüküyor ama oldukça büyük bir çanta. Büyük gözüne yarabandı,peçete,ıslak mendil,ped ve bir adet iç çamaşırı bulunduruyorum özel durumlar için. Ön kısmına da o gün kullandığım ruju minik bir nemlendirici ve tırnak makasımı koyuyorum. Tırnak makasını koymamın sebebi tırnaklarım uzun ve aniden kırılma risk i var ve o şekilde dolaşamam asla :D


Ve tabiki olmazsa olmaz cüzdan. Bir fermuarlı kısmı var, birde kapaklı kısımlarına kartlar koyabiliyorum.


Güneş gözlüğüm kalp ben :)))) Nedense en çok bu gözlüğümü seviyorum.


Velinimet resmen ya :D olmazsa olmazların en birincisi :D Sürekli yanımdadır kendisi.


Vlog çektiğim zamanlardan bana en çok yardımcı olan selfie çubuğu :) Eskisi kırıldığı için bunu aldım ama kendi telefonumdan başka telefon sığmıyor nedense ?

Benim çantamda bulunanlar bunlar. Sizin çantanızdan özellikle ayırmadığınız şeyler nedir ?



Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder