18 Eylül 2016 Pazar

ERASMUS MACERASI

https://youtu.be/qzRD7T1LOPs

Youtube kanalına aslında vlog kamerasını aldığım zaman başlamak istiyordum fakat o zamana kadar sizle paylaşmak istediğim görüntüler vardı. Bundan 2 sene öncesinde okulumuzda erasmus programının olacağını ve yurt dışına gideceğimizi söylemişlerdi.
Asla seçilmem diye umursamamıştım fakat bi yandan da gitmeyi çok istiyordum 😂  erasmus için sınavlar yapıldı testler yapıldı veeee o gün geldi seçilenler açıklandı, bir baktım ki listede ismim var. İlk başta inanamadım. Dedim bu elenenlerin listesi herhalde. 
Eve gelip aileme söylediğimde benim adıma çok sevindiler ama ben hala şoktaydım resmen gidiyordum 😂





Daha sonra valiz hazırlıkları, ingilizce kursu falan derken lise hayatımın en güzel günlerini geçirdim 😊 İyiki de ailem gidemezsin dememiş iyiki de göndermişler, şimdi olsa yine giderim sizede gitmenizi tavsiye ederim 😊👍🏻 




Sorularınız ve önerileriniz için yorum bırakabilir, instagram hesabım birtekrimelim den dm atabilir yada e-mail adresim esrailerigider@hotmail.com a yazabilirsiniz 😊 Kendinize iyi bakın 👋🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder