17 Eylül 2016 Cumartesi

ÜÇ SİLAHŞÖRLER

Tekrardan merhabalar 👋🏻
İlk ürün yorumum olarak olmazsa olmazlardan olan rujlardan bahsetmek istedim.
Golden rose dan en sevdiğim 3 ruj u anlatıyım o zaman dedim.



Benim en sevdiğim üçlü seri bu.

 İlk olarak perfect shıne 208 den başlamak istedim.
Aslında numarası silinmiş tam olarak hatırlamıyorum ama 208 dir diye tahmin ediyorum.
Gün içerisindeki kalıcılığı çok düşük. Daha çayımdan aldığım ilk yudumda bütün ruj fincanda kalıyor.
Ama deli gönül söz dinlemiyor, rengine fazlasıysa aşığım.
Aslında biraz parıltılı duruyor fakat sürdüğümde parıltıdan eser kalmıyor.

Veeee benim gönlümün sultanı ❤️❤️❤️
Perfect shıne serisinin a ve e vitamini içerdiği yazıyor.
Yaz için biraz koyu bi renk ama tam şu sıralarda havalar yavaş yavaş soğumaya başlamışken çok iyi gider bence.
Perfect shıne 208 de kalıcı olmadığını söylemiştim fakat bu da aynı seriden olmasına rağmen daha fazla kalıcık sağlıyor.
Bana göre biraz mat bir ruj gibi duruyor.
Dudaklarımı çizgi çizgi yapmadı. Sürümü de gayet kolay.


Bu da annemden çaldığım küçük bir ruj.
Küçük dediğime bakmayın uzun süredir kullanıyorum.
Aslında renk olarak perfect shine 240 ın 2 tık açık rengi gibi geldi bana.
Golden rose un eski serilerinden fakat hangi seri olduğunu hatırlamıyorum 😔
Kalıcılığı perfect shıne a göre daha daha iyi bir ruj.
Gün sonuna doğru dudak da çizgi çizgi oluyor.
Tazelediğiniz sürece sorun yok 😊 


Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder