16 Eylül 2016 Cuma

İLK YAZI VE TANIŞMA

Merhaba.
En baştan söylemek isterim ki eğer bilmeden yanlış bir şey söylersem şimdiden affedin lütfen. :)
Uzun zamandır blog açmak aklımdaydı aslında.İnstagramda açtım fakat buraya geçirememiştim.İnstagram da ki hesabımda birtekrimelim.



Nerden başlasam, nasıl yapsam, ee açtım diyelim ben ne yazıcam bu blog a derken bir baktım ki açmışım.
Burada kullandığım ürünler hakkında yada kendim yaptığım dıy larla ilgili yazılar görüceksiniz :)
Dedim ki ilk yazım tanışmak ve kendimi tanıtmak için olsun.
Adım esra soyadım ilerigider, 18 yaşındayım ve İzmir de yaşıyorum.Bu sene ege üniversitesine başlıyorum.Öncesinde Bornova kız teknik ve meslek lisesinde okuyordum bu sene mezun oldum.


Çocuk gelişimi ve eğitimi üzerine okuyorum.
Stajımı Fatoş nurcan abla kolejinde yaptım.
     5 sene önce babamı kaybettim.Biliyorum herkes aile konusunda hassastır.Bazen bloglarda görüyorum.Direk kişinin ailesine yöneliyorlar.Lütfen biraz daha dikkatli olun arkadaşlar.
Eleştirmek istediğiniz konularda tabikide eleştirin ama saygı çerçevesini aşmadan olması daha güzel olur. Çünkü sizin eleştirileriniz yada yorumlarınız bizlere olumlu katkılarda bulunuyor.
Benden bugünlük bu kadar.Aşağıya e-mail hesabımı yazıcam bir sorunuz olursa ordan da ulaşabilirsiniz. kendinize iyi bakın. :)


E-mail: esrailerigider@hotmail.com

                                                                                                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder