16 Aralık 2016 Cuma

Vaseline® Original Nemlendirici Jel

                                                 
Uzun bir zamandır bu konu üzerine yazmak istiyordum. Vaseline sayesinde oluşan güzel şeylerden siz de yararlanın istiyorum daha fazla uzatmadan da konuya geçiyorum. :)


VASELİNE NERDE, NE İÇİN KULLANABİLİRİZ ?

Makyajlarınızın kalıcı olması için baz olarak kullanabilirsiniz.
Makyajınızı temizlemek için kullanabilirsiniz.
Kış aylarında ellerinizi soğuktan korumak için nemlendirici olarak kullanabilirsiniz.
Parfümün kalıcılığının artması için sıkacağınız yerlere sürebilirsiniz.
Kaşlarınızı sabitlemek ve köklerini beslemek için kullanabilirsiniz.
Dudaklarınızın çatlamaması için nemlendirici amaçlı sürebilirsiniz.
Ayaklarınızın yumuşacık olması için sürüp üstüne çorabınızı giyip öylece yatabilirsiniz.
Yüzüğünüz sıkıştığında çıkarmak için kullanabilirsiniz.
Takma kirpikleri çıkarırken zarar görmemesi için minik bir miktar kullanabilirsiniz.
Deri ayakkabılarda oluşan çatlak ve çizgileri yok etmek içinde kullanabilirsiniz.
Manikür yaparken tırnaklarınız da da kullanabilirsiniz.


Benim deneyimlediklerim ve araştırma sonucu bulduklarım bu kadar. Umarım sizlerin de işine yarar.




Sormak istediğiniz sorularla yada merak ettiklerinizle ilgili instagram blogum birtekrimelim yada
E-mail adresim esrailerigider@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Yorum kısmına önerilerinizi bırakmayı unutmayın 👍🏻
Kendinize iyi bakın 👋🏻😘😻 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder